جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

راهبند بازویی و کاربردهای آن

راهبندهای اتوماتیک بازویی

راهبند بازویی

راهبند بازویی از محصولات پرطرفدار در میان مشتریان است که نصبی راحت و عملکرد بسیار سریع و آسان دارد.

همچنین راهبند ها در دو نوع اتوماتیک و ساده روانه بازار شده است و هر کس با توجه به بودجه و می‌تواند آن را انتخاب کنند در حقیقت را برای راهبند های بازویی از جنس آلومینیوم هستند که در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم خود نشان می‌دهند و تغییرات ظاهری پیدا نمیکند علت سبز بودن آلومینیوم برای حرکت فشار کمتری به موتور وارد می‌شود و در نتیجه سرعت باز و بسته شدن در آن بیشتر می باشد.

راهبندهای اتوماتیک بازویی که وارد بازار شده‌اند مجهز به سنسورهای حرکتی می باشند و در نتیجه به صورت اتوماتیک می تواند بالا به پایین بروند و باز و بسته شوند.

همچنین برای بدنه این راهبندهای اتوماتیک پلاس نصب شده است تا از برخورد تصادف به وسیله نقلیه در طول شب هم جلوگیری به عمل آورد در این راهبند ها از راهبند های بازوی این امکان وجود دارد که سرعت و قدرت آن تنظیم شود و در صورت ایجاد ترافیک ماشین و دچار مشکل در تردد شان نشود.

راهبند بازویی یا راهبند پارکینگی در رنگ های متنوع مجهز به تراشه اداره تابلو فرمان هستند که با امکان اتصال به اکسس کنترل عملکرد نامحدودی را ایجاد می کند.

با توجه به نوسانات قیمت آنها مدام در حال تغییر است. این نکته را باید بدانید که قیمت راهبند ۴ متری در مقایسه با راهبند ۵ متری به مراتب پایین تر می باشد از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت راهبند بازویی می‌توان به نوع دستی و اتوماتیک بودن آن نوع موتور طول میله یا بازوی راهبند تجهیزات قابل استفاده بر روی راهبند اشاره کرد.

همان طور که می دانید یکی از دغدغه ‌های اساسی پارکینگ های امروزی راهبندها هستند که هر کسی یا هر وسیله نقلیه نتواند وارد آن شود.

استفاده از انواع راهبند ها برای ورود و خروج کار را راحت کرده است از راهبند ها بیشتر در پارکینگ ها استفاده می کنند راه بند از یک بدنه اصلی و بازوی متصل به آن تشکیل شده اند که به صورت اتوماتیک و موتورایز و در حالت ۹۰ درجه قرار می‌گیرد و باز یا بسته می‌شود این تیپ راهبندها تا عرض ۸ متر را ساپورت می کند و بزرگ و مورد استفاده قرار می گیرد الکترومکانیک ۲۲۰ ولت دارای موتور و گیربکس هستند.

این راهبند ها ارزان تر می باشند و در برابر حجم زیاد تردد مناسب نیستند. راهبند های الکتروهیدرولیک ۲۲۰ ولت بازوی برای رفع ایرادات الکترومکانیکی به وجود آمده‌اند و کمپانی های سازنده و این راهبند ها را بر روی مکان های پرتردد در نظر گرفتند راهبند الکترومکانیک ۲۴ ولت این نسل جدید راه برای بازوی بودند که توسط کمپانی های بزرگ ساخته شده اند.

این راهبند الکترونیکی ۲۴ ولت هستند که در واقع برای برطرف کردن معایب راهبند های قبلی به بازار وارد شدند و مشکل تردد انبوه و ندارند.

به عبارت دیگر بدون محدودیت ترددراهبند بازویی نوعی انجام اتوماتیک می باشند که با آن ها ایتالیایی هم می‌گویند و مانعی برای ورود به پارکینگ ها هستند این راهبند مجهز به نور فلاش و نورپردازی زمینه در تاریکی اند و یک نمایشگر دارند که برای تعریف عملکرد به کار برده می شوند و علاوه بر این داره یک گیرنده رادیویی دو کاناله هستند.

 

با تنظیم و کنترل پنل سیستم می توان آن را کمیت زیاد کرد از نقاط قوت این راهبند می توان درجه نفوذ پذیری آب در آن ها را مد نظر قرار داد که ورود آب به داخل آن غیر ممکن می باشد و قابلیت نصب بر روی دیوار را هم دارد و دارای باتری پشتیبان در زمان قطع برق هم هست.

برای کنترل بر ایجاد مانع در برابر خودرو مورد استفاده قرار می گیرند و نوع رایج از راهبند ها به حساب می آیند.

از ویژگی های این راهبند های قدرتمند می توان به مسدود سازی مسیر از ۳ تا ۸ متر اشاره کرد قابل اجرا در ورودی پارک های بزرگ پارکینگ ها سازمان ها و غیره است.

از لوازم قدرتمند و مرغوب ساخته شده است مجهز به یک نمایشگر برای نمایش وضعیت و انجام دادن تنظیمات است.

سرعت و باز و بسته شدن آن در کمترین زمان ممکن است ضد آب میباشد قابلیت نصب روی دیوار و معمولاً دارند مجهز به یک باتری پشتیبان است.

به صورت کلی می‌توان گفت که اگر به دنبال یک راهبند خوب و قابل اعتماد هستند راهبند های بازویی را انتخاب کنید راهبند بازوی جزو پر فروش ترین محصولات هستند که تکنولوژی های به کار رفته در آنها بسیار کارآمد می باشد این راهبند ها می توانند از ۳ تا ۸ متر افزایش پیدا کند و می توان آنها را ارتقا دهید.

راهبند ها همانطور که از اسمشان پیداست به وجود آوردن یک مرز واضح میان یک منطقه و محوطه با یک قسمت دیگر است که محوطه می تواند منطقه خروجی یک ساختمان با منطقه داخلی آن باشد و باز میشود در زمان تنظیم دسترسی به وسیله نقلیه آسان در باشد و برای جلوگیری از ورود عابران پیاده و دوچرخه سواران ایجاد شود ولی راهبندهای اتوماتیک بازویی برای ورود عابران و دوچرخه سواران مناسب نیست.

در جریان باشید بهترین چیز در رابطه با راهبند های بازوی این است که به صورت اتوماتیک و دستی هم وجود دارند چند مدل راهبند های دستی بیشتر کاربرد دارند.

اندازه و فناوری جدید این راهبند به صورت خودکار در آمده اند و به راحتی با استفاده از یک کارت خوان باز و بسته می شوند.

مهم ترین جنبه هایی که برای امنیت های راهبند می توان در نظر گرفتن نسبت به راحتی آنها است افزایش امنیت محیط را بالا می‌ب رد این امکان را می‌دهد تا کنترل کامل بر ورود و خروج ملک داشته باشیم.

کنترل دقیق ورود این تنها به شما کمک می کند که ایمنی محیط را بالا ببرید که تعداد بازدیدکنندگان را ناخواسته کاهش میدهد  هر کسی وارد شود و ورود غیرمجاز را حذف می‌کند، راهبندی نشده در ساختمان های مختلف ورود بازدیدکنندگان را که به صورت غیرمجاز وارد می شوند حذف می کند و می تواند درصد مجوز ورود بازی کنندگان وسیله نقلیه ایمن قرار بگیرد.

در نظر داشته باشید برای خرید راهبند بازویی حتما راهنمای خرید راهبند را مطالعه کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *